2012 blir ett oslagbart år!

Good morning kära vänner!

Här sitter jag med min "turban" på huvudet, ni som känner mig väl förstår att det har med balsammetoden att göra. Låt mig ännu en gång slå ett slag för denna fantastiska metod som bara kan göra ditt hår gott, give it a try: www.lockig.se. Nog om hår och turbaner tänkte istället berätta lite om mina två veckor i Sverige. När jag kom hem var jag totalt utmattad. Sist gång jag var hemma i två veckor var förra julen och jag var verkligen i behov av att bli lite omhändertagen. Hade en underbar tid med min kära familj, älskar att jag har en sådan flummig familj.

Innan jag kom hem till Sverige sa jag till mig själv att jag minsann inte skulle träffa mycket kompisar, jag hade helt enkelt ingen ork för det. Men så blev det inte, jag träffade allt och alla kändes det som och det var otroligt skönt. Att kunna skratta och slippa vara artig och bara vara mig själv var en sådan underbar känsla. Efter att ha pratat med Louise, Elin och Lisa som alla tre sa att vi är unga och borde fulfölja våra drömmar innan vi rotar in oss i ett mönster, ändrade jag mina planer inför detta året. Min plan ser ut som följande:

 

  • Jag får inte köpa några kläder och dylikt under denna terminen.
  • För de pengar jag sparar in ska jag upptäcka England.
  • Jag tänker inte börja plugga till hösten utan istället söka en plats till att bo i Bolivia i åtta månader.
  • Sist men inte minst jag vill bli en bättre och mer kärleksfull människa <3


Detta var nog allt för mig den här Onsdagsmorgonen jag avslutar som vanligt med lite bilder!



Vi syskon, när hela familjen var ute och gick den o så mysiga strandpromenaden.


Becka och Emanuel glada i hågen under familjens tur till Göteborg.



En av de få bilder jag tog under nyårsafton, Elin, Emil och David sätter posén.

Ha det fint nu and don't be a stranger!

xxx



Kommentarer
helene

Hanna! Oj, kör du balsam metoden än..det var det värsta, jag antar att den funkade då.Jag vågar inte prova...jag kan inte ha balsam i mitt hår..då blir det platt:) Har du det bra där borta? Här hos oss har elin fått nytt rum nere och det rummet du sov i har blivit ett trummor o data rum!

kram Helene

2012-01-04 @ 21:23:47
Hanna

Haha jajemänn det gör jag funkar på mig iaf!



Jag har det jätte bra märker att den brittiska accenten börjar smyga sig på i mitt uttal nu:p.



Okej låter spännande, jag får ta mig en titt när jag kommer hem till Sverige! Hoppas ni har det bra!

Kram

2012-01-05 @ 18:54:12
Becka och Maggan

Käraste Hannsipannsi! Vi saknar dig redan. Vad härligt att läsa om din optimism inför det nya året- storasyster blir sugen på att följa med till Sydamerika rentutav. Likaså mysigt att du njutit så av hemmavistelsen. Mamma börjar redan titta i Londonguider och gläder sig åt att få fyra dagar tillsammans. Massor av kärlek från din flummiga familj + Manuel som hoppas få träffa dig ordentligt nästa gång. Puss!

2012-01-07 @ 14:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0