Jag behåller mitt myggnät, tack!

Mitt hjärta klappar fortfarande i obarmhärtigt snabbt tempo, jag skulle nämligen vara duktig och städa vårt halvsnuskiga rum. Jag vek mina kläder prydligt, la allt i sin ordning och till sist skulle jag flytta på min blåa ryggsäck, då skymtade jag den största kackerlacka jag skådat liggandes i MIN RYGGSÄCK! Jag kände mig rent av svimfärdig och vågade knappt passera ryggsäcken för att få hjälp av Jakob.

Detta var den andra kackerlackan som bestämt sig för att bosätta sig i någon av mina väskor. Varför händer detta mig av alla människor?JAG HATAR KACKERLACKOR OCH DUVOR, hemska, äckliga och fula utan att göra någon nytta här på jorden. Jag ska sätta upp taggtråd utanför mitt myggnät för att visa att  obehöriga äga ej tillträde.
 
Tänk på mig när ni gosar in er i era duntäcken inatt, långt borta från kackerlackor, skorpioner och fågelspindlar.

ÅH GUD GE MIG STYRKA!
 
 
De förtjänar min ogillande min!

Adjö, hoppas jag överlver mina sista månader här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0