Magsjuka, var hälsad!


JAG VILL HA SOMMAR NU!



För cirka en vecka sedan bestämde jag mig för att göra en veckoplanering, jag kände mig riktigt nöjd med mig själv faktiskt. Jag såg fram emot den kommande veckan som jag skulle embraca med struktur. I måndags kväll insåg jag att denna struktur sannerligen inte skulle happen så att säga. Jag fick nämligen en trevlig överraskning - allas vår favorit MAGSJUKAN! Den satt gött vill jag lova har varit helt konstig sen dess och kan fortfarande inte äta normalt, men sånt är ju livet.

Den kommande veckan ser jag iaf väldigt mycket fram emot den kommer innehålla: Förlovningsfest, körövning, allmänt gött häng och sist men inte minst London med mamma! Jag är beyond excited, det kommer bli så kul och det ska bli fint att få lite egen tid med mammsen. Dock har vi både skamligt dåligt lokalsinne men den dagen den sorgen som man brukar säga.

Just nu irrar jobbplaner för sommaren runt i huvudet hjälpes det är svårt när man får bra erbjudanden och inser att man är i fel land vid fel tillfälle. Passhandläggare i Uddevalla hade ju suttit fint men jag får lita på att mannen där uppe har det hela i sin hand.

Vill bara säga att jag är så lycklig jag har verkligen kvalitetsvänner och jag är riktigt nöjd över att vara singel jag borde njuta medan jag kan. Förlåt för att jag yrar men jag har faktiskt varit inlåst på mitt rum i en vecka nästan.

Adjö gott folk och ta hand om er!



Kommentarer
mamma

Hur är det njuter du eller njuter du inte av att vara singel ?

2012-02-04 @ 11:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0