Hej Hopp!

TiDeN GÅr RuSkIgT SnAbBt, jag som brukar vara helt hysterisk i juletider kan knappt inse att Oktober har passerat. Kanske är det för att jag tagit  tag i mitt liv här, jag har lite för mycket att göra nu förtiden. Varje morgon när det inte är Form så drar jag till gymmet och hårdtränar. Ska ansöka till polishögskolan nästa år så det är bara att börja hårdträna. Man ska springa  två km på 10 minuter på ansökningsprovet just nu springer jag 1,85 km på 10 minuter så jag ligger ganska bra till.

Något har hänt med mig sedan jag skrev sist, jag är förändrad. En klump jag haft i ca tre års tid som dominerat mitt hjärta har börjat försvinna. Det känns så skönt och nu på Söndag ska jag döpa mig, känns stort önskar att min familj kunde vara här då. Jag har det riktigt bra här, känns som jag verkligen börjar hitta mig själv. Är så glad att jag gör ett sådant här år, då jag verkligen utmanar och kan växa i min tro.

Jag och Teresia var på King Charles i måndags. Det var vi och Sheffields alternativa människor i princip, Kingen var iaf SÅÅ bra, inte en falsk ton. Jag stod väldigt nära och beundrade detta mästerverk, insåg att jag saknar att stå där på scen eller mer känslan av att sjunga med riktigt duktiga musiker. Vi får väll se vad jag hittar på, kanske finner mig några bandkompanjoner här.

                       

Nu ska jag duscha, se "En Dag" och sedan förbereda mitt vittnesmål inför dopet, göttigt värre!

See ya:)

ps. Ni får gärna lämna någon form utav livstecken här på bloggen, berätta hur ni har det där uppe:)

KRAM


Kommentarer
Louise!

HANNA! Kännde bara att jag var tvungen att skicka ett livstcken, blev verkligen glatt medryckt av denna positiva text! Låter ju för himla grymt detta alltså! Att döpa sig är mäktigt och hoppas verkligen att det blir en guld-dag! Låter också härligt att ni acklimatiserat er med alla coola sheffieldbor haha, bara bilderna intygar verkligen känslan av att detta inte kunnat vara annat än FETT!



Cheers mate!

PS. Kan verkligen tänka mig att du kommer utvecklas till den snabbspringande, skarpslipade polis du har i åtanke! Keep up the good work!

2011-11-18 @ 17:07:11
Pekka

SKYPE IMORGON SE MEDDELANDE PÅ FACEBOOK

2011-11-18 @ 17:12:32
Becksi

Mormor blev glad i hjärtat då hon hörde du ska döpa dig. Hon ber innerligt för dig varje dag. Och vi föräldrar hade förstås gärna velat varit med imorgon, söndag men vi är med dig med extra kärlek och värme, närhet genom Anden.Vi är hos Rebecka som du känner till och vi har pratat om julen och att det ska bli så roligt att träffas allihop igen då.Skicka snart en önskelista om klappar. Många härliga kramar ifrån Mamma och pappa

2011-11-19 @ 12:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0