Jump Into The Fog



Just nu ekar The Wombats nya låt - Jump Into The Fog, i mina öron. På något vis känns texten väldigt relevant i min livssituation. För ett år sedan var jag i nästan samma situation dvs, nytt jobb under sommarn och till hösten väntade ett helt år av nya händelser, människor som jag inte hade någon aning vilka de var, ny bostad ja ni fattar grejen. Det är alltid lite läskigt när man kastar sig in i något nytt men efter att man gjort det så känner man sig verkligen som en starkare, mognare mäniska. Folkhögskola brukar kallas vuxendagis, och det är berättigat på många sätt. Det är nästan inga krav på än och man kan ha kul 24/7 typ. Men ärligt talat jag känner mig verkligen som en annan Hanna nu jämfört med för ett år sedan. Haha jag är definitivt inte the akward kid in the corner längre. Människor som går runt och bryr sig om sin image hela tin, typ å kan jag verkligen säga såhär, eller kan jag ha på mig detta, det är inte svenskt dvs LAGOM. Sånna människor finns det överallt men jag är inte sån så jag ska försöka sluta inbilla mig att jag är svensk. Jag är nog halvportugis eller något:p. Jag vill uppmana alla att jump into the fog, det kan kännas läskigt men if it doesn't kill you it will only make u stronger:D

Min dimma blir en sommar i strömstad, där jag typ inte känner någon, spännande och utmanade. Sen till hösten blir det spanska på Göteborgs Universitet, och förmodligen blir jag och den där galna sigtunabon sambosar = crazyness.

Jaja people simma lungt och var inte torra svenbollar :D

/ Hannispannis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0