I got the power

På sista tiden känns det som all form utav dramatik drabbat mig. Är det inte skitsnack och extremt omoget beteende av vissa så är det dramatik på killfronten. Jösses jag har låtit mig tryckas ner av både det ena och det andra, jag har helt enkelt låtit det negativa styra mig. Men nu i veckan insåg jag att vill jag ha ändring på situationen får jag se till att den ändringen sker själv. För att lösa en konflikt måste man oftast själv huka sig även fast man själv kanske inte ens är skyldig till konflikten. Beter sig den andra parten omoget så får man helt enkelt visa att man själv är över den nivån. Sen vill jag bara säga att killar med ass-faktor de bör man hålla sig borta från. Jag är glad över att jag har såpass mycket respekt för mig själv så jag inte låter mig utnyttjas av patetiska ting. GIRLPOWER, here I come ;)

Nu mår jag as bra, lite nervös inför min konsert på onsdag. Även fast jag gjort det en gång innan så känns det lite läskigare denna gången, för nu har jag inte med mig Lisa. Men jag ska försöka låtsas att hon är med mig på scenen så kommer allt nog gå galant:D



Independent woman ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0