Enough is enough

Så tillsist kom solen hit till norrland, jag låg och stekte hela dagen igår i princip. Trevligt trevligt idag är dock ingen bra dag jag känner mig ledssen. Ibland går skämt bara lite för långt och jag är lite trött på att alltid vara den som folk skämtar om hela tiden. jag burkar klara av att bjuda på mig själv mjag har faktiskt känslor också. En liten kommentar idag gjorde att jag tappade humöret helt, jag bara stängde av efter det. Jag känner verkligen att jag skulle vilja prata med någon hemifrån som förstår. Vissa människor jag delat allt med verkar inte vilja ha någon kontakt längre och det gör mig också ledssen. Men men jag tar mig ur detta, jag ska inte låta mig tryckas ner!



Jag försöker tänka på positiva saker :D
// Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0