we're not that Innocent


Det känns som om tjejer kan prata om killar i all evighet! gillar han mig? varför gör han så? undra vad han tänker? osv.. men jag har kommit fram till att killarna ofta inte är de stora tjuvarna i dramat. det är faktiskt VI! om de är några som e bra på att ge ut fel signaler så är det definitivt oss tjejer!

Jag satt och åt frukost precis och Britneys gamla hit "Oops i did it again" kom på tvn. det fick mig att tänka på situationer när jag själv kanske har gett ut mixade signaler till killar.
Många tjejer gillar nog uppmärksamheten och att känna sig åtrovärd och får killen att tro att han har ena foten inne med till ex. flirtiga sms, säger inte nej när killen närmar sig, och är allmänt fysisk. Om jag hade varit en kille hade jag varit väääldigt förvirrad om jag gillade en tjej. Kanske är det därför tjejer har fått en mer emotionell hjärna än killarna så att killarna inte kan bli lika känslosamma när tjejerna går på dom.

Jag har pratat med många killkompisar om detta och det är inte en slump att dom som är de största players är dom som har blivit mest sårade av tjejer som beter sig som ovan. så bäddar vi som vi ligger kanske?? det är definitivet nått att tänka på nästa gång vi leker med pojkarnas känslor.
//Lis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0