PIRIFORMIS, VADDÅ SA DU?

Har känt mig dämpad, ensam och ledsen lite nu och då lite för ofta den här veckan. Många tankar har gått till situationen i Norge. Men sen är det nog också så att jag börjar bli lite trött på att vara ensam här uppe i Strömstad, ingen man kan ta en fika med efter jobbet som lyser upp ens vardag. Den enda kontakten jag haft i veckan var med en sjukgymnast som bad mig ta av mig byxorna och sedan smekte han typ mitt lår och tryckte på min rumpa. haha låter sjukt men jag har alltså haft en väldigt besvärlig verk från rumpan till knävecket i en månads tid, sjukgymnasten undersökte därför mig grundligt. Han kom fram till att jag har piriformissyndrom, yihooo. Jag har överansträngd en muskel i rumpan och då kan det göra skitont om man inte stretchar rätt. Nu är jag en kunskap rikare och knarkar voltaren typ.

Hade iaf en väldigt mysig helg på torpet innan vi fixk reda på tragedin i Oslo och Utöya. Det är så himla skönt att kunna umgås med enkla medel det var jag, Lisa, Linnea ett dass utan rinnade vatten haha men vi hade det så bra. Här kommer lite bilder från helgen <3



Ser ut som det var domedagsväder men det lev faktiskt strålande sol några minuter senare.



Haha sexiga som få;p

Jaja nu ska jag laga mat, buuuuhu vill till mamma:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0