Jag kom, Jag såg och jag Åkte därifrån..

Alla dessa FRÅÅGOR! jag har lärt mig att teknologin i detta samhälle inte är den mest avslappnade..haha att uppdatera folk via te.x facebook gör att när man gör ett misstag får ALLA reda på det och alla vill veta VARFÖR? suck.. Jag åkte till Kreta, Grekland för att jobba som bartender i 3 månader. Jag fick jobbet igenom bartenderutbildningen jag gick i Juni månad. men när jag kom dit levde det inte upp till mina förväntningar och jag bestämde mig snabbt för att åka hem igen. till en början såg jag det som ett misslyckande men efter ett tag insåg jag att det snarare var ett lyckande. När något inte känns rätt eller inte lever upp till de krav de har lovat. ska man då stanna för att man inte vågar stå upp för sig själv eller ta konsekvenserna samt fördomarna? No Regrets! hade jag inte åkt hade jag alltid tänkt "what if".

 
Här är en Ny favorit:D Kraam! //Lis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0