Red - oh yeah that's me!

Jag har nastan inte kraft till att skriva detta inlagg, hela min kropp varker som sjutton. Idag var namligen forsta dagen vi fatt chans att sola, ah kul tankte jag och glomde bort att jag har albinopigment. Nu ar jag alltsa totalt rod och detta har Hans valdigt roligt at.

De senaste dagarna har varit crazy, ibland lite for crazy. Jag kommer knappt ihag vad vi gjort men jag minns att vi tog minibussen till Tamil Nadu det var dar sa manga dog i Tsunamin. Vi fick kolla pa resterna av tsunamin och besoka en gudstjanst osv. Vi har aven besokt barnhem for dova, det var ett starkt mote som fortfarande varmer mitt hjarta. Vi blir bjudna pa middag KONSTANT, jag borjar redan bli trott pa indisk mat, fast det ar kul ar det.

Nu ar vi pa kovalam beach i 2 dar, var forsta semester kan man saga. Har steker vi och har det allmant gott. Vi hittade en trevlig restaurang igar, indiern som jobbade dar kunde typ svenska flytande efter att ha varit i sverige i 2 manader. En riktig liten sotkorv, vi ska dit ikvall igen.

Imorn bar det av till Goa for annu mer sol och bad, gott de!

Nu maste jag dra hoppas ni har det fint alla hallandare och familj och uddevallare ;p

Pussinsussi


Kommentarer
Elin

Stekarn, du verkar ha det så himla underbart, är glad för din skull! Ta det lite easy med raggandet på indier asså, vill ju inte att du fastnar där borta;) Ta hand om dej! Pusskram

2011-02-09 @ 22:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0