Vill jag ha din åsikt så frågar jag!

Idag blir det många nya inlägg:)

Nått jag måste säga är att jag inte förstår mig på killar eller tjejer för den delen..gör någon?
om man verkligen gillar någon och bara vill vara med den personen och han säger saker som, du är den bästa och  blablabla och helt plösligt får han för sig att det bara var en fling.. du behöver inte begränsa dig till bara mig?? va e det liksom? varför är det att tjejer knyter an så snabbt och killar kan lika lätt släppa en och gå vidare till nästa? jag läste i en tidning för ett tag sen där det stog att tjejer har ett hormon som gör att dom blir mer attached efter att dom har haft sex med en kille medans killar blir tvärtom mer ointresserade... jag snackar inte om one night stands, för ärligt talat så känner man inte människan och kan knappast bli kär efter det.. jag snackar om att man har tillbringat en längre tid med personen, lärt känna honom och blivit förälskad i honom som han är. för jag är inte personen som blir kär i någon pga deras utseende. självklart kan man bli betuttad i någon som man tycker är snygg men om personen bara är yta tröttnar jag lika snabbt som tuggumi blir smaklöst!
Dessutom har jag lagt märke till att tjejer ofta bygger upp en slags fantasi om killen hon gillar. te.x hur deras barn kommer se ut, vart de kommer bo vilket bröllop de ska ha.. jag menar, gör killar så? mitt svar är, knappast!
Det finns miljarder killar där ute, hur kommer det sig att man glömmer det faktumet? lever inte killen upp till dina förväntningar(och nu menar jag självklart egenskaper och inte om deras näsa råkar vara sne). Leta vidare!

OCH varför har våra vänner blivit som en jury för vad som är rätt eller fel? Nej, han är inte snygg nog, har inte tillräkligt med muskler, rätt kläder, skor, hårfrisyr... Jag är så trött på killen måste bli dömd! OM jag tycker om honom, nicka och le för i helvette(ursäkta språket) jag har inte frågat efter någons åsikt.. Om jag vill ha en så frågar jag!
Men om du vill ha en snygg, dryg kille be my guest!

Tack och adjö!
//upprörd Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0