Pensieve

Ibland önskar jag att jag hade en sån där Pensieve som Dumbledore har! Ni vet, typ en brunn som man lägger sina minnen för att sedan kunna ta upp dom när man vill och har tid! fatta va skönt! då skulle iallafall jag spara väldigt mycket energi som jag ödslar på helt onödiga saker!
Jag har märkt att jag gärna hänger upp mig på saker och jag har jätte svårt att släppa det när jag väl har börjat tänka i ett visst tankemönster.
T.ex tar det en oändlig tid för mig att komma över någon, både kille som tjej. När jag väl har fäst mig vid någon har jag svårt att släppa taget, och vad vore inte mer attraktivt än en sån där brunn vid ett sånt tillfälle..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0