NICE!


Imorgon åker Annie och jag till Nice där Kajsa och Charlotte väntar!
Jag har inte fått en riktig sommar i sommar och jag kan inte ens komma ihåg att jag har solat något?? Så Niceresan kommer i lagom tid och det ska verkligen bli skönt att komma ifrån minusgradiga sverige(mormor sa att det var minusgrader i natt,hehe). Det var faktiskt exakt vid denna tiden förra året som Hanna och jag åkte ner till nice för vårat "projekt" haha! hade mer än gärna velat ha med henne nu! Jag saknar våra djupa samtal över ett glas vin på balkongen och våra mopperoadtrips till Monaco, St.Paul, Cagnes sur mer osv.
Men eftersom jag ska flytta dit i slutet på januari så förväntar jag mig ett återseende av henne där!
Nu ska jag cykla till Mormor(som bor i sävedalen so wish me luck:S)
Chillivippen!
//Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0