Kim, Liam, Lisa and "Manfred"


Krullet heter Liam gerner och kim och jag träffade honom på Paolo Nutinis konsert där han var förband:) Han är nu i stockholm och det blev en spontan ute kväll häromdan! det var riktigt kul och vi träffade en lustig typ som vi kallade "manfred" från Munchen! senare fortsatte festen hemma hos kim, där vi alla somnade senare..
Kim var tyvärr tvungen att gå upp till jobbet på morgonen(stackare) så Liam och jag hade dagen för oss själva vilket var väldigt mysigt!, vi lyssnade på musik, drack te och pratade i timtal:)
Jag gillar att han verkligen har följt sin dröm med sin musik. och det är roligt att han uppmuntrar mig att göra detsamma!
//Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0