I miss my old self!


Jag förstår inte varför jag bryr mig så mycket av vad andra tycker om mig.. Jag har alltid trott att jag inte var en sån person.. men när det kommer till killar blir jag helt psyko, jag är inte mig själv helt enkelt och det är bara EN kille som har fått mig att känna mig som hemma. Jag är så trött på att låtsas vara något jag inte är för att tillfredställa någon som jag inte ens bryr mig om! Jag ödslar bara en onödig energi på sådana människor! Ändå kan jag inte "let go"
Idag känner jag mig väldigt nedstämd av någon anledning.. kanske för att killen jag trodde jag var kär i sa att kan hade förälskat sig i någon annan.. eller så är det för att jag har för mycket "down time"..
Jag söker jobb men inget har fastnat, och jag känner mig allmänt lost och betydelselös. Jag hatar att vara sån här! Jag känner att den gamla jag är simply borta för tillfället, och jag saknar henne mer än någonsin! speciellt hennes sprallighet, positivitet och lust på livet.
Något som jag ser ifram emot är iallafall att jag ska resa bort på torsdag i några dagar:) Kanske Solskenet, havet och den goda maten kan verka som en medicin för mig just nu!
so long
//Lost


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0