Din Mamma Borde Lärt Dig Lite Granna!

Oj Oj! det blev en mycket eventfull kväll i fredags!
tyvärr är det bara en sak som jag kan dela med mig med och det var en kille som gick in i en stolpe samtidigt som jag snackade med honomXD jag kunde inte sluta skratta och han sprang iväg med ett krossat ego och ett högrött ansikte.. haha stackars!

En annan kille som jag inte nämner vid namn var totalt respektlös, hemsk och helt utan kunskap om tjejer! hans  mamma borde lärt honom lite granna! det är allt jag har att säga!
Annars var kvällen a good night:)
Love

//Lisa


Kommentarer
Kim

Lisa för i HELVETE vet du hur mycket jag har letat efter den där klänningen elle!!!??? När var HUUUUR!!?? :O

2010-09-21 @ 02:05:19
URL: http://itsybitsies.blogg.se/
Anonym

haha asså!? för typ två månader sen, Götelaborg och HM:D

Puss!

2010-09-21 @ 13:06:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0