Du kan vara en brownie!







Yalla yalla in da hood!
Här sitter jag med en sådan rumpverk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller ja det var en lögn jag har träningsverk ALL OVER! Det bor nämligen världens biff i mitt "hus", han snickrade ihop ett träningspass till mig och Lisa. DU STORE TID är allt jag säger! Jag blev ändå positivt överraskad för jag klarade av allt åså, kände mig inte helt hopplös. Problemet var att jag inte strechade, så idag har jag gått omkring som en stel pensionär. Jag ska iaf börja träna ordentligt nu och bara äta sött på helgen, hm låter detta bekant kanske Lisa :P?

Om man bortser från min träningsverk så mår jag prima. Lyckas dock komma med ganska udda och hjörndöda kommentarer, som vissa tycker är extremt roliga. Därför har jag fått smeknamnet Blondie, vet inte hur jag ska göra mig av med det smeknamnet, borde kanske inte dela med mig av alla mina tankar:P. Jag har iaf börjat kalla Karl för Brownie nu som comeback.

Ikväll ska vi i min klass ha u-cafe', vi ska alltså baka massa goda grejer och sälja för folks på skolan, pengarna ska gå till projekt i Indien & Tanzania. Det ska faktiskt bli riktigt mysigt :D. Jag har vart as flummig idag och satte därför upp en lapp i cafe't där det stod banancurry, detta satt jag och skrattade åt hysteriskt i 5min. Hur töntig får man bli egentligen?!

Nu är det en månad ungefär tills jag åker till mitt riktiga hem, Uddevalla:P. Jag längtar inte hem men samtidigt ska de bli gött & träffa allt folk, komma tillbka till verkligheten lixom.

Nu måste jag dra men see you later alligator/ Hanna





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0