Dåligt Hanna, dåligt...

Ja, usch fy och skam vad dålig jag har varit på att blogga. Jag som lovat att skriva här varje vecka, men om sanningen ska fram så har jag haft så sjukt mkt för mig. + att jag inte har internet på mitt rum utan jag måste gå till skolans datasal. Nu har jag iaf tagit tag i detta så detta inlägget kan bli ganska långt:).

Okej, jag kom hit den 23 Augusti, känns som det var evigheter sen nu. Mina första dagar var rent ut sagt bedrövliga. Jag var nog ganska tillbakadragen, jag insåg att jag var 80 mil hemifrån, kände ingen och allt var bara jobbigt. Men bara efter några dagar vände allt, och nu kallar jag detta stället för mitt hem:=). Min roomie heter Lisa( haha, ganska roligt), hon är väldigt härlig, social och framåt. Våra grannar är två övermusikaliska killar från skellefteå, så varje natt somnar vi till deras skönsång. De sa att vi tre får sjunga tillsammans ngn gång, de ser jag fram emot.

På internatet finns det olika borgar (hus) jag bor i den största borgen där allt händer, jämteborg:). Vi bakar konstant, kladdkaka är inget ovanligt. Jag hade tänkt att jag skulle vara så nyttig och fit här men vi får väll se hur de blir med det.

Ja vad ska jag säga mer, himla svårt att få ner allt på ett papper, men de händer saker konstant samtidigt som det inte händer nåt:p. Ska ladda upp bilder snart också:)

Det var allt för nu, I'll be back :D / Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0