Cozy time <3

Shalom, shalom :D

Här sitter jag rosig om kinderna efter en lång & kall höstpromenad, har nog aldrig upplevt en kallare september förr. Den senatse veckan har varit rent utav magisk, det har varit underbart väder, luften har vart höstig och jag har fått halsduk med varm choklad känslor. Under veckan har Tanzania-gänget från klassen varit isolerade på en ö, där de sov i 3 nätter i ett vindskydd. Kvar var vi 6 stk som ska till Indien. Det har varit bra för då har vi som grupp kommit varran mkt närmre, så de känns skönt. Fasar lite inför måndag då de blir vår tur att vara på ön, de säger att de mkt väl kan snöa by then.



Här är en bild på vi 4 tjejer som ska till Indien :D



Detta är Jesper, en av de 2 killarna som ska till india.



Jag & min roomie, Lisa :D

Jag är iaf väldigt glad och bakar hej vilt, tränar, pratar, ser på film ja lagar trevlig mat med trevligt folk. Jag trivs som fisken i vattnet! På Lördag är det höstmarknad i Åre, ja swer så mkt fram emot det. Ska bli så mysigt agtt gå runt där och hösta mig:D.

Men även om jag har det as bra så vill jag vara närvarande för folket i söder så att säga. jag saknar Lisa mkt och ser verkligen fram emot lovet då vi äntligen får träffas och ha tjockistime <3.



Haha, ful bild but that's how we like it <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0