Pappa jag har köpt en bil!

Wezzza!

Sitter på rummet i mina träningskläder, för en timma sedan vart jag as taggad för att träna men då var självklart sporthallen upptagen av badminton nördarna :p. Jag hamnade här ist, inget fett bränns här inte!

Den här morgonen startade ganska crazy, någon från svea/viking har gjort ett prank under natten och lyft bort alla dörrar till våra toaletter på jämte. Haha ofta man ens går igenom mödan att konka på tunga dörrar mitt i natten, vi ska iaf hämnas! Bortsett från detta så mår jag fin fint, har skaffat mig en Volvo 850 är så sjukt nöjd. Jag har gått runt och skrytit för alla, Johannes garvade dock åt mig eftersom jag betvivlade att jag skulle lcykas köra rätt till Åre.
Vi hade u-tjejmys i fredas, alla satt och stickade och skvallrade, haha. Jag delade med mig av mina kärleksbekymmer som hela jämte tycks vara medvetna om (tack johannes). Ni som känner mig väl skulle förmodligen ha ganska roligt åt min nya kärleksfas, den här gången är det klockrent om jag får säga det själv.

Nu har jag snart varit borta i 2 månader hemifrån, det är rekord de! Det har gått över förväntan, hemlängtan biten alltså inga problem alls. Men nu börjar ja se fram emot att bli ompysslad där hemma, lite varm choklad, lite annan mat än stekt falukorv med makaroner:p.

Jag & Mammi <3


ne nu ska jag äta, men vi hörs höll jag på att säga ( hög klass på mina inlägg, verkligen:P)

/ Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0