OZ here I come!


Jag måste medela att jag har haft en Major livskris, hela mitt liv har vänds upponerpå och det har varit en jobbig tid ett tag.. men så kände jag bara att sluta grina och göra det jag VILL och inte vad andra vill att jag ska göra! så det blev många snabba bullar och jag har fått ett jobb i australien, Sydney, (nästan en bostad) och jag är sjukt taggad och glad, vilket känns längesedan jag var!

Mina planer för nästa år var ju att plugga franska i frankrike men kort o gott kan jag säga att jag valde australien istället och varför vill jag inte riktigt gå in på, men jag behöver verkligen lära mig stå på egna ben och inte vara beroende av någon annan och vad kan inte vara bättre då än att åka till andra sidan jorden? där har man ju verkligen bara sig själv att lita på så att säga!
Det som känns därimot är att jag känner en del folk där redan, plus att det kommar vara kompisar från sverige som redan är där när jag kommer:D och working-visa är redan beställt och min mage e full av fjärillar!
Så om en månad cirkus så drar jag till sidney och startar ett förhoppningsvis spännande och händelserikt liv!

I Can't Wait!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0