Friluftsmänniska yes I am!

Till alla dem som skrattat när jag påstått att jag är en friluftsmänniska, skrattar bäst som skrattar sist. I måndas for nämligen jag + indienmänniskorna till en liten ö mitt ute i ingenstanns. Vi hade ingen el, sov i ett vindskydd och hade tillgång till ett fallfärdigt dass. På den ön var vi i 3 dygn för att prata engelska, leva enkelt och komma varran på djupet. Det var faktiskt mycket trevligare än jag först trott, jag kände att jag motbevisade mig själv. jag gillar att friluiftsliva i kortare perioder iaf. Under andra dagen tyckte jag det var dags för bonding-time, efter det kom vi varran så mkt närmre och mina fördomar sprack ganska rejält.

Under andra natten låg vi i vindskyddet, det var kolsvart och klockan var typ 11. Då hör vi något som låter som en anka, vi bara aja de finns inga ankor här inbillning. Sen sätter jag mig och kissar i en buske, när jag går tillbaka till vindskyddet hoppar fem svartklädda män fram, jag skrek typ dödsskrik. de andra kom i chocktillstånd, jag började skratta. Vi var så himla rädda för de försvanmn as snabbt och vi visste att vi hade yxor nere vid sjön. Efter 20 långa minuter kommer förövarna fram och visar sina ansikten, det var fem killar från skolan. jag typ garvade ihjäl mig när jag förstod att jag suttit och kissat rakt framför dem!!

Haha nu idag kom vi iaf tillbaka till det verkliga liovet, du store tid vajag och lisa stank imorse när vi gick till rummet. Jag kommer sova gott inatt:D

Förra helgen vart det höstmarknad i Åre, hur mysigt som helst! Jag handlade en ny fin skidjacka, ett par pjäxor och den obligatoriska åretröjan. Jag var världens tönt och flirtade med alla snygga expediter. Sen under kvällen på skolan upptäckte jag att det fanns en kille på skolan jag aldrig sett förr, och ja han råkar komma från en viss förort som jag tänkt bosätta mig på!



Såhär ser det typ ut varje kväll på jämte, cozytime<3

/Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0