Don't mess with U-terroristerna ;P

Okej vart ska jag börja, känns som allt & inget har hänt sen sist jag skrev. Jag har skrattat mycket den saken är säker iaf. I söndags hade vi vår första bandövning, det var intressant har aldrig sjungit highway to hell förut:p. Nej men det känns bra med lite utmaning, inte alltid sjunga samma genre liksom. Under veckan som varit har 2 ninjaattacker inträffat. Den första var när de sprang in i Annas och Hannas rum olch stal deras fönster och lämnade sina äckliga kalsonger i deras kuddar. Helt sjuka är vad de är :p. Deras andra attack anträffade igår, vi hade hört talas om att en kidnappning skulle äga rum. men vi visste inte vem de skulle kidnappa, så vi gick på helspänn hela dagen. Runt 22 - tiden får Hanna ett samtal av karin: " DE HAR TAGIT AMANDA".
Vi började skrika hoppade ut genom fönstret och sprang mot gympasalen, dä-r var de 4 ninjorna och Amanda som var iförd en sele. De hade tänkt hänga upp henne i taket nämligen, med de visste inte vilka de hade att göra med. jag fick en sån sjuk adrenalinkick. Efter en kamp i ca 15 minuter lyckades vi tjejer till sist få loss Amanda. Härmed är ninjorna krossade och vi är så himla stolta :D!

Förutom ninjaattackerna så har vi haft temadagar om hållbar utveckling. Det har varit sjukt intressant men också läskigt. Världen håller verkligen på att rasa samman och vi i väst märker inte av de, därför fortsätter vi med våra sjuka vanor. En flygresa t.ex hur miljöfarligt är inte de liksom? Eller bara köttindustrin, den är sjukt omiljövänlig! Jag ska verkligen blrja ändra mina vanor och mitt sett att se på saker och ting! Se 11:e timmen om ni inte gjort det än!

Här är lite bilder från veckan som varit:)











Det var allt för nu, hoppas Lisa blir mer aktiv här på bloggen:P

Pusss/ hannais



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0