Back again

Sorry, känner bara att jag vill skriva av mig lite så :)

När man är här får man ändå mycket tid att tänka, jag får perspektiv på saker & ting. Vilka relationer vill jag måna om där hemma t.ex? Vilka märker jag månar om mig? Det känns som att saker jag anat innan bli så uppenbara här uppe. Jag har bestämt mig för att inte lägga enrgi på någon som inte gör det tillbaka, känns skönt att ha insett detta:)

Jag känner mig så lycklig nu, det känns som att yes äntligen släppte allt typ. jag är t.ex med i en teater grupp här, alla sa att de tyckte jag var riktigt duktig, de gjorde mig glad. men något som gjorde mig ännu gladare var när en kille frågade mig om jag ville vara sångare i deras band. De är typ 5 killar på skolan som är SJUKT duktiga åså hade de pratat om att de ville ha en solist med lite typ jazz/soul röst, så då frågade de mig. Känns så himla kul och a ne jag lever livet helt enkelt. Här uppe finns inget ytligt äckligt, folk tar än för den man är:D



Om 3 veckor far jag hemåt, och i slutet på lovet ska jag åka till beckiboop i Uppsala och hälsa på henne, ska bli msyigt att träffa henne. Får se vad jag ska hitta på resten av lovet :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0