Wake up call?

Right, right jag måste börja med en tråkig nyhet. För alla er som med spänning väntar på veckans rumpa så kommer det tyvärr inte inträffa. Jag har helt enkelt inte fått tillräckligt med chanser, men det kommer senare, jag lovar!

Så okej nu har det ju gått ett tag sedan jag skrev sist. Tror bestämt att jag hunnit med ett lov och lite Stockholm däremellan. På lovet åkte jag iaf hem mot Uddevalla, som var precis som jag lämnat det. Det var naturligtvis härligt att komma hem och klappa lite på kaleb. Min pappa ordnade frukost åt mig dagen därpå, han hade köpt 7 rosor och köpt alla de saker han vet att jag älskar. Mm det är inte alla som har en sådan far inte. Jag for ganska snabbt till Götet och där var jag i tre dar, träffade lite gamla classmates, trevligt trevligt.

Det bästa med lovet var nog när jag åkte till min syster i Uppsala. Det var så mysigt, jag fick perspektiv på saker och började få lite försmak på vad studentlivet innebär. När lovveckan var slut mötte jag min kära klass i Uppsala. sedan for vi till Stockholm, där var vi i tre dar och hälsade på massa intressanta organisationer såsom UNHCR, Diakonia osv. Mycket trevligt och intressant!

När vi sedan åkte tillbaka till Hålland möttes vi utav en vacker vintervärld. Så fort jag kom in på mitt och Lisa rum kände jag bara, fy vad jag älskar det här stället och de här människorna. Jag bara måste få uttrycka min glädje. dels insåg jag att jag verkligen har haft tur när det kommer till roomie. Lisa och jag har inte ens bråkat än, jag menar hur är det möjligt? Helt enkelt för att hon är så bra, sjukt glad och possitiv. Nej jag är nöjd alltså! Mina små gosekorvar på nedrejämte gör mig också helt lycklig. Så nog tjatat om hur lycklig jag är jag tror att budskapet nått fram.

Som vanligt så avslutar jag med lite bilder från tiden som gått :)


Lisa R i Götet :)



Vi brunchade på egg&milk as always!



I Uppsala, på en gigantisk bänk :)



Lisa i kungshallen i Stockholm.



Hanna och Lisa direkt efter att vi kommit tillbaka till kära Hålland :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0