Jag Spricker!!

Asså ALLT rullar på föör bra just nu!
Jag kommer fram på fredag i Sydney, bor på hostel i 3 nätter sedan flyttar jag in i ett rum i Surry Hills med tre tjejer som jag ska jobba med. Jag har redan fått tre jobberbjudande och dessutom e d en massa goa människor som har hört av sig att dom vill träffas när jag kommer dit! Jag e så lycklig att jag inte kan sitta still!


Dessutom har jag en ny plan! jag kommer tillbaka i början på Januari o åker till Paris med min argentinska vän Vale o stannar hos henne i cirka 2 veckor sedan ska jag börja studera franska i Nice i slutet på Januari!
och inte slutar d där! Kim ska flytta till Belgien vilket betyder att hon bor nära frankrike så att vi kan åka till varandra(kanske roadtrip?)


Nu ska pick o packa mitt pickpack:D imorn drar jag o börjar mitt liv i OZ!!
//Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0