Hjälpes:p

Hjälpes måste ju nästan vara det sötaste uttrycket jag hört, och det passar så fint in på hur jag känner just nu. Ja för om sanningen ska fram har det hänt endel lustiga saker inom mig under den senaste tiden. Jag återkommer till detta lite senare, först en liten uppdatering över vad som hänt här uppe i vackra norrland. Jag och Lisa har gjort upp ett vad, det går ut på att vi inte ska äta sötsaker mer än en gång per vecka. Det finns dock undantag, ibland om hela skolan bjuds på fika skulle det bara vara töntigt om vi två satt där med varsin morot. I vadet ingår också daglig motion varje dag, så vi har promenerat som bare den. Vi har båda märkt skillnad, och det har faktiskt inte varit alls jobbigt att hålla sig borta från alla dessa kakor:D

Förra Fredagen föreslog vi tjejer på övre jämte att killarna på vår våning skulle laga middag åt oss. Kvällen började med kaos, de hade beräknat fel och inte ens satt igång maten när klockan var 7 ( då skulle den varit klar). Ja men det hela löste sig och vid 9 fick vi den efterlängtade maten. Det var mycket trevligt! Men något som var ännu trevligare var maskeraden dagen efter med temat: Ursäkta jag kom fel. Jag var utklädd till en prostituerad, det låter värre än vad jag såg ut:p. Det var en sjukt rolig kväll och jag dansade all night long. De satte på min låt "Jag kallar på dig", å det var sjukt kul jag fick ställa mig i mitten och bara njuta av låten :p.

Idag pratade jag med Hanna och hon nämde något för mig som bara kändes helt rätt. Det var en volontärsite där man fick gratis boende och mat om man jobbade på gårdar i sydamerika. Jag har alltid känt något visst för sydamerika och ska banne mig lära mig spanska flytande. Så ja ska verkligen kolla upp detta, vore så spännande!

Jag tror jag skippar att nämna vad som hänt inom mig, det får vara en hemlis ;)

/ Pussisnuffsi Hanna



Haha, ja här ser ni mig som " Underhållerska "



Söta Linnea och Karin <3




Barbie och den oemotståndliga 1700-tals damen.



HJÄLP!!



Denna söta vindruvsklase får avsluta inlägget :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0