That's what I'm saying!

Där satt den, körkortet asså! Jag är sååå himla glad nu, flyger på moln. När han sa att jag var godkänd började jag gråta & skrek TACK JESUS, inte alls ett nervvrak :P. Nu har ja bara två skolgrejer kvar oxå, så livet flyter minst sagt på. Om mindre en, en vecka är det bal också crazy times. Jag kommer se ut som en vit valross om jag inte tar brun utan sol eller nåt. Det ska iaf bli väldigt kul, hade dock alltid fantiserat om att jag skulle gå med mina drömmars man på min bal, men Natanael duger han med :p.

Idag satt jag och Lisa i saluhallen då säger lisa: Hanna omg mitt livskärlek sitter bakom dig, VÄND DIG INTE OM! Smidiga och diskreta jag vänder mig om direkt, förväntar mig en halvsnygg 91:a med instoppade byxor. Men där står ist ANDERS SVENSSON! Haha jag turned tomato, fnissade som en total fjortis och vände mig om flera gånger. Han stod och stirrade på oss i felra minuter, de hela blev minst sagt pinsamt så vi drog, utan kort tyvärr:(.

Nu är det bestämt att Lisa fått jobbet så vi två kommer göra Uddevalla osäkert i sommar, kommer bli minst sagt intressant !

Gå i frid människor :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0