SKANDALÖST HM!



Jag blev chockad när jag gick in på hm:s hemsida för att kolla på bikinis. SHIT, modellerna är verkligen EXTREMT smala. Hm är ändå ett såpass stort företag som självklart påverkar vår bild över hur vi ska se ut. Den här bilden är ändå mild gemfört med några av de andra bilderna. Det lustiga är att Hm fick kritik nyligen för att de använt sig av modeller som hade ett bmi som var under gränsen för vad som är tilliåtet. Hm svarade i princip med att säga oj, de ska vi jobba på. Så använder de sig i bikinikollektionen av modeller med kroppar som liknar min 5-åriga kusins kropp. ÅÅÅÅH, jag blir sjukt arg vad är det för fel på denna värld?????

Hm, borde ta sig en funderare, jag vill snart inte stödja dem mer!

/ pissed-off Hanna


Kommentarer
Kim

I agree!!

2010-05-07 @ 12:37:30
URL: http://itsybitsies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0