plugg o fun

Jag skulle kunna skriva hur mycket jag har i skolan och hur mitt liv står stilla med allt plugg men d tänker jag inte! för det finns för mycket roligt att se fram emot om man tänker positivt:)
Jag har t.ex inredit om lite i lägenheten vilket känns jätte skönt för det var typ invasion of kläder och skit förut.
Idag ringde det från uddevalla om jobbet jag ansökt och jag ska dit på arbetsintervju nu på onsdag! så jag får hålla tummarna att jag får det!
Ikväll ska vi ett gäng på cirka 12 pers ut och fira Erika:) först ska vi till viktoria och sedan antagligen trägårn eftersom vi går in gratis där( väldigt bra när plånboken e tom) men d ska bli riktigt kul att gå ut mä så många samtidigt! och för lilla Erika blir detta hennes första utgång eftersom hon fyllde arton igår:)
hoppas ni får en go kväll ni mä!:)
Puss!
//Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0