Baguette


Jag har just skurat hela lägenheten ren och det luktar liljekonvalj i luften:)
igår natt sov jag på vårat torp, och jag sov som en prins! I stan är det alltid ljud från antingen tondöva grannar, brummande bussar eller fulla nattmänniskor. Så sömn blir en lyx! Jag har hitills skrivit två uppsatser och ska snart börja på mitt tal men det känns gött att jag har kommit en bit:)
Imorn ska jag ta av tandställningen och jag kan inte förklara med ord hur skönt det ska bli! Jag kommer kunna äta ett äpple utan att halva ska stanna kvar i munnen:D
Frankrike är fortfarande i mina tankar när jag sitter o pluggar, kanske för att jag har Carla Bruni på repeat men också för att jag ser så mycket fram emot hösten! jag hoppas att många kommer och hälsar på mig! Alla är välkomna att komma när dom vill! för den enda som  jag känner där för tillfället är mina grannar och en av dom är en väldigt sällskapssjuk dam som kommer attackera mig varje dag:S
je voudrais le baguette s'il vous plait!
//Lisa


Kommentarer
Kimmie

Hahahahahah "je voudrais le baguette s'il vous plait!" det var ju typ den enda mening på franska som jag kunde sa jag ju till dig när du var här haha! Lyssna på Vanessa Paradis din galning! besattbesattbesatt... Åt nyss baguette och brieost med ett glas rött vin till, I love my life ;)

2010-05-25 @ 11:55:51
URL: http://itsybitsies.blogg.se/
Lisen

hahah joo, d e ju det enda man behöver vetaXD när hanna följde med till Nice va d d enda hon saXD

din lille gottegris där! baguette, brie o vin!! i hate u!

2010-05-25 @ 12:57:52
URL: http://plusedeschoses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0