- DU ÄR INTE GODKÄND, din skäggubbe!

Idag har jag varit i Uddevallatown för jag skulle nämligen på intervju idag, på ett demenshem. Chefen var hur skön som helst och vi pratade om jätte konstiga saker. Typ hur jobbigt det kan vara att vara mellanbarn, och om att hon var solbränd. S hur som helst så lyckades jag snärja henne och jag got the job.

Innan hade jag körlektion, inte med min favorit sturis utan en annan som jag bara träffat 2 gånger. Han var as skön fast tyckte de var smått wierd när han började ta hårtsrån från min tröja, ja typ hehe STOP IT! A jag gillar iaf Falcks och de gillar verkligen mig ;P.

Sen har jag varit riktigt manlig och klippt äppelträd med Kalebo, den lille korven bara växer och växer. Jag minns den gamla goda tiden då han såg ut som en liten smurf.

Angående titeln, så förbereder jag mig för vad jag ska säga nästa gång jag kör upp ifall jag inte blir godkänd :p






Det här är Kaleb i smurfformat, nu är han typ the giant attacking!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0