Time to say goodbye?

ÅÅÅHHH, okej skärpning Hanna. Get a grip! Ne jag har varit som en jojo idag ena stunden har jag asgarvat och andra stunden har jag varit gråtfärdig typ. Jag kan bara bli så himla arg/less på vissa människor. Jag vill bara säga, ne fy sjutton jag tolererar inte att bli behandlad såhär. Men jag älskar de för mkt för att kunna släppa taget. Jag önskar jag kunde lyfta ur personen ur mitt liv, inte bry mig men det gör jag. Relationer gör ont ibland that's just the way it is. I sånna här lägen är backstreetboys det enda som funkar:p

Hanna och Lisa är så bra måste jag säga. Som igår, vad hände där liksom? Hej vi sitter och skrattar hysteriskt till klockan 1 på natten. Haha ne det är sånna bra människor jag inte trodde jag skulle lyckas hitta här uppe i norrland, but I did :) Vi ska förmodligen på Oskar Lindros ikväll inne i Åre, det är från 20 år så vi hoppas vi kan flirta med dörrvakten.

A måste bara säga att jag ännu en gång kan konstatera att jag inte helt och fullt förstår mig på det manliga könet. Jag har lärt Karl att bli mer kvinnlig. Jag berättade nämligen att jag ska vara lucia på måndag, då sa han typ, e jaha. Då fick han veta ett och annat, han borde sagt nemän Hanna va roligt, jag gläds med dig. Jag, Johannes & Karl skulle berätta så mycket vi kunde om varran för att se hur mkt vi lyssnat under tiden vi känt varran. Jag sa hur mkt som helst om dem och när det sen var Karls tur att berätta om mig, trodde jag typ att han skulle säga a du heter hanna och kommer från Uddevalla. Men jag blev faktiskt positivt övveraskad, han kunde massa saker om mig som jag glömt att jag sagt själv. Jag har kommit på att killar väldigt ofta inte ställer frågor och då tolkar vi tjejer det som att de inte lyssnar. men de lyssnar de tänker bara inte på det viset, vill man ha sagt något så säger man det helt enkelt.

A rörigt men detta har jag kommit fram till iaf. Nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv :p





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0