Right......

Jag är i ett sånt där läge då jag inte känner mig nöjd med mig själv över huvudtaget i princip. Jag hatar de perioderna, orkar inte med mig själv då. Jaja om jag ska återgå till lite mer intressanta saker kanske. Igår var jag + ett helt gäng i Östersund, det var nämligen en väldigt stor julmarknad där. Trevligt kan man tycka, dock inte lika uppskattat i 30 - men men det var iaf värt ett besök. Jag har gått som på nålar hela helgen, för jag blev tillfrågad att sjunga i pingstkyrkan här uppe. Jag brukar aldrig bli nervös när jag ska sjunga men detta kländes bara så random typ hej här kommer jag, en helt främmande tjej och ska sjunga lite här. Men jaja det gick iaf bra, och nu är det över tack och lov.

Idag lär bli en stressad dag. Jag har ungefär 3000 saker att ta mig an. Lisa har varit i östersund hela helgen och rummet har hunnit förvandlas till en rövarkula medans hon hållt sig borta. Så det får jag minsann ta hand om. Sen har jag massa plugg, bläää. Jag känner hur en liten minilängtan smyger sig på i mitt hjärta. Jag vill hem till vårt nyrenoverade vardagsrum, krama mammi&pappi. Fast jag trivs självklart sjukt bra här, har känt att den där extra knuffen jag väntat på i vissa relationer här, äntligen kommit. Känns sjukt gött :D



Syster och jag, I miss her <3



Jaja, nu måste jag get a grip. So long fellows // Hannsi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0