If I Need You, You're In My Head...

This is not very good, dåligt, illa är vad det är. Det borde upphöra genast, befarar dock att det inte kommer upphöra snarare tvärtom. Å varför Hanna ska du alltid vara en sådan enorm TÖNT? Drop it already, det blir bäst så....

Right, behövde bara skriva av mig lite... Annars råder här julefrid, lite väl mycket frid. Jag är en lugn och harmonisk tjej men jag är samtidgit lite crazy. Jag måste ha vilda upptåg för att stilla min hunger, oj det där lät lite perverst bör inte tolkas så. I vilket fall som helst så händer det INGENTING här, det närmaste man kan komma vilda upptåg i Uddevalla är häng utanför mcdonalds. I'd rather die!! Jag väntar här på min prins som ska rida förbi och ta med mig på vilda äventyr...

På tal om prinsar, vår familj såg den tredje narnia filmen på bio igår. Den var faktiskt väldigt bra, hade verkligen ett kristet budskap. Den fick mig att ifrågasätta min livstil, vad är det jag lever för egentligen? har jag förvandlats till en ytlig kvinna i behov av eh viss bekräftelse? Nej detta måste stoppas.

Okej enough already, här kommer lite bilder från julen, min drömman osv.



ajjemän så ska det se ut, ( ibland förvånas jag av hur töntig jag är)



Emanuel och jag på julafton, hos sääfs :)



Bror poserar...



Ännu mer kusininvasion. Happy family :D

Ne nu ska jag dra mig tillbaks så att säga.

Sleep tight<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0