I´ll Be Home For Christmas

Här sitter jag i våra nya fåtöljer, riktigt sköna. Känner mig som Arne Weise när jag sitter här vid den sprakande elden och tittar ut över snön. För er som av någon konstig anledning trodde att Uddevalla var staden där allt händer, ni trodde fel. Uddevalla är så dött, jag menar jag sprang runt i underkläder under gårdagen och sjöng pocket full av sunshine, HELA DAGEN. Du store tid är allt jag säger, men idag kommer Beckis iaf. Hittils har denna dagen varit händelserik iaf, Kaleb och jag har valt ut gran och burit den hem ( en konstig tradition vi har.) Annars sitter jag bara här och töntar mig, jag HATAR när jag blir sån här, betuttad eller vad man nu säger, usch och fy. Skärpning helt enkelt!

Fick lite bilder av andra från klassen innan jag drog hem, så enjoy:D






Hannimosch<3



The Wannabe- medlem i Ååårrey ;p


Ååårrreyy <3



Haha lite halvt nervösa första veckan :P


Jaja, nu ska jag gå och mobba Kaleb !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0