En Udda Kväll

I Fredags var jag på "the last supper"  med Kristina. vi var på en den lilla Cyrano resturangen och åt pizza:)
sen följde jag med henne till en klassreunion hemma hos lilla Pontus som gick i samma klass som mig i högstadiet plus lilla Adam som jag oxå gick med på balen i 9an:) it was tres trevligt trots att jag bara kunde stanna i 5 sek, dock tillräckligt länge för ett glas vin;)
sen bar det iväg till Foxes för att träffa Hanna och hennes Uddevallakompis Natalie. Men påvägen dit stötte jag helt random på min tandläkare Ilias och jag åkte två stationer för långt bara för att vi pratade för mycket.. Han kommer ifrån Grekland och pratar bara engelska och är typ den sötaste tandläkaren som finns (så dom som tänkte sig en gråhårig, antisocial tandläkare, think again). tråkigt nog ska han flytta tillbaka till london om en vecka så det blev ett sorgligt hejdåXD Han fixade trots allt mina tänder i tid för balen:)
efter detta kära återseende och en billig, tysk flaska vin senare gick jag och Uddevalla gänget ner på stada och blev efter milslånga köer till klubbarna lite missmodiga och drog in på Puben vid Soho(kommer inte ihåg vad den hette) och tittade roat på 60plus som bytte nummer, dansade provocerande och sjöng sluddrigt med till livebandet.."Just a smalltown girl..." trots detta hade vi förvånandsvärt roligtXD
till next time:)
//Lisa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0