Till Mein Wunderfreund!

Okay, here it comes! the big Hejdå tal from Lisa till Hanna. håll i er!
Jag kommer ihåg första gången jag fick se hanna. "the awkward kid" en gul uppenbarelse från Uddevalla med en röst som fick alla i klassrummet att vända på huvudetXD
Hanna, du har verkligen varit en inspiration för mig! det finns ingen som är som du! Ingen som står på jorden lika stadigt som du och som har så stor moral och det kommer jag alltid respektera dig för(även om jag har blivit frustrerad emellan åt när jag inte får dig att göra saker på mitt vis;)
Du har verkligen "rubbed some of your magic on to me" vilket jag är väldigt glad för när det kommer till människor och situationer som jag behöver ha en hanna på min axel. "vad skulle Hanna gjort i den här situationen" haha! så även om du råkar vara i Åre kommer lilla hanna alltid viska i mitt öra;)
Jag kommer verkligen sakna dig, min kära vän! våra engelska uttryck, konstiga internskämt, långa diskutioner om livet, musik och till all ära killar;)
Självklart kommer vi hålla kontakten tills vi är ruttna pensionärer och sitter på Rosenhälls äldreboende..Oh Please Help Me God:S I vilket fall som helst kommer jag alltid tvinga mig på i ditt liv om du så vill det eller ej;) Men innan vi hamnar där hoppas jag att du får ett år i Åre (tre månader i Tanzania) som du sent kommer att glömma! Keep me updated!

Där, enough med den sentimentala stilen! Jag fick inte in en "korvbanan" någonstans! We'll always have Nice och Uddevalla;)
Daz wunderkramen till mein wunderfreund:D

//Lisgris


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0