Shitmotherfuckerfuckshit Situation


Två dåliga nyheter på samma dag..
Den första är att Damo inte kunde byta sina flyg till australien så han kan inte komma och hälsa på en sista gång innan han åker hem..:(
Det andra är att jag förmodligen inte kommer in på Franskakursen i Nice iallafall.. (jag råkade ta ut lyckan iförväg eftersom jag var reserv nr 4.) men när jag ringde till Rektorn idag sa hon att eftersom jag anmälde mig sent så var min reservplats i kvot 2, vilket betyder att ungefär 20 pers är före mig.. Så man kan ju säga att jag fick en total meltdown efter att ha fått dom smällarna. Jag antar att mitt enda val är att försöka se saker och ting positivt även om jag inte har någon aning what the fuck jag ska göra det följande halvåret nu.
//Lisa


Kommentarer
Kim

åååå baby, kom till stockholm och dela lägenhet med mig ett ta! Saknar dig som få, jobbar som en galning också.. KOM NU! :D PUSS <3

2010-08-11 @ 16:50:14
URL: http://itsybitsies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0