I'm Gonna Miss You!


Kristina min söta kristina ska flytta ifrån mig till Stockhom! Efter sex år tillsammans med otaliga kramar, samtal, fester, resor(Frankrike, Italien, England och Turkiet) känns det jobbigt att hon ska flytta, dock ska jag också flytta till Frankrike bara c.a 2 veckor efter henne. Men jag HATAR att bli lämnad! man känner sig så sjukt ensam. hon kommer säkert att trivas jättebra och jag önskar henne all lycka i Stockholm! och självklart kommer jag och hälsar på men det är alltid sorgligt att avsluta ett kapitel i sitt liv. Alla jag känner börjar flyga från sitt näste nu och vi alla kommer hamna på olika ställen men förhoppningsvis kommer man hålla kontakten:) Detta Blir verkligen det ultimata testet på vänskapen man har med alla!
LOve You KristiniPie;)
//Lisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0