Die bitch, die!






Igår söndagen den 8 Augusti drabbades hela jag utav ett lyckorus, det var nämligen min sista jobbdag. Thank God for it, de jobbiga var inte patienterna utan den bitchiga personalen. Typ hej vi är deprimerade och attackerar därför vikarierna. " Hur länge har du haft rast, så ska du inte göra "vännen", du får inte gå hem än" och deras blickar ska vi inte ens tala om. Jaja nu är det över och jag har ändå vuxit sjukt mycket av det har jobbet och förhoppningsvis kunnat göra patienternas sista tid lite mer värdefull :)

Vidare till något jag lagt framför mig hela sommaren. Jag Hanna Karlsson har nämligen en ganska stor brist, jag är besatt av kläder. Mina tre år i Göteborg har medfört en tredubbelt så stor garderob och dessa kläder pryder nu hela mitt golv och har gjort de hela sommarn. Så eftyersom jag ska flytta till Åre om mindre än 2 veckor bestämde jag mig för att ta tag i mina kläder och organisera lite idag, GOSH är allt jag säger.


Det var allt för nuet back to klädhögen :P

/ Hannis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0