BANANCURRY och renkött!







Ahh okej jag börjar officiellt freaka ut här. Va håller jag på med ska jag flytta 80 mil bort upp till renar och dylikt utan att känna en enda kotte?. Ja, det är ganska galet men jag vet på något vis att detta är rätt för mig. jag kommer förmodligen ha ett sjukt roligt år som kommer innehålla många utmaningar såklart. Jag är lite rädd för vad folk ska tycka om mig deras första intryck, typ å vilken uppiffad fjant vad gör du på u-linjen?. Fast ne nu ska vi inte vara sånna, I'm gonna proof they're wrong!

Vi hade en mysigf middag igår min familj - Kaleb som var ersatt av Lisa. Lisa blev lite på pickalurven, haha men jag tror inte någon märkte de:p. Vi märkte att våra familjer faktiskt är lika på många sätt, intressant minsann. I'm gonna miss Lisa och min familj like crazy fast det är smällar man får ta.

Well Goodbye folks, glöm inte min existens nu bara :)

/ Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0