Your Mother

Walla wazza in da hood, så jag antar att det är comeback för vår blogg igen. Jag förstår att de måste varit en jobbig tid, då ni tvingats leva utan mina och Lisas tankar. Men var ej sorgsna för plusdeschoses is back.

Anyways, jag har ungefär 1000 saker att hålla koll på: balklänning, student, folkhögskolan, körkort, bröllop och sista minuten resan med min syrra. jag får beslutsångest, på ett vis känns ju italien väldigt lockande + att jag då råjkar kunna några fraser på italienska. Aja ja reser vartsom bara stället ger mig färg och avslappning:D

Åkte hem till Uddevalla idag helt spontant, kände för att äta pannkakor och krama mamma :). Jag var så nära på att ta ett sommarjobb som städare hos polisen, då jag skulle få hänga i deras omklädningsrum;P. Men ne icke sa nicke istället ska ja få hänga med naked gubbar istället, not so fresh men men.

Det var allt för denna gång, chilla on the steak <3

/ hannispannis




Dagens bild är från i somras, för att få lite sommarkänsla och för att Lisa och jag frossade pizza igår :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0