Samma visa i 12 år.. Now what?

Ännu engång har det gått mer än ett halvår sen vi skrev.. haha jag antar att dom läsarna som vi hade vunnit förtroende för helt och hållet har gett upp hopp om att vi skulle skriva igenXD Men jusst nu känner jag för att skriva:) tjoho!

Hanna och jag pratade igår om hur snabbt mén samtidigt segt detta året har gått förbi och vi försökte tänka oss tillbaka till första skoldagen efter sommaren och kunde inte komma ihåg!:O
Bara 7 veckor kvar till studenten och verkligheten nu.. känns roligt men som många glömmer att yttra, läskigt? jag tycker iallafall det! skolan är det enda man vet om, självklart har man andra erfarenheter men ingen direkt annan vardag. man har ett schema, träffar samma folk varje dag och blablabla. samma visa i 12 år och nu CRASH Jobb, ansvar, relationer, resor osv. Roligt? JA! Läskigt? Hmm..Lite?

 Stora Pussar Lisa



Kommentarer
Kim

Dog du elle?! Men wihuuuu, you're back!!!! You better posta 10 inlägg om dan nu gumman ;) Jag håller ögonen på daj!

2010-04-18 @ 23:19:50
URL: http://itsybitsies.blogg.se/
lisa

aa d va du som blev min inpiration babe;)

jagkommer allt ha koll på din itsybities blogg oxå;)

2010-04-18 @ 23:24:32
URL: http://plusdeschoses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0