Leaving so soon?



Jag har inte träffat min syster på 8 månader, känns ganska konstigt. Visst hon bodde i Stockholm förra året men då träffades vi ändå varje månad och pratade varje vecka. Vi har typ pratat 5 gånger på 8 månader, crazy stuff. Dagen efter min student ska vi två ta flyget klockan 9 till Calella å vara där i en vecka. På hemvägen ska jag resa i finklänning för, direkt när jag kommer till Sverige ska jag på bröllop. Typ hallå fullspäckat schema !

Eftersom Beckiboop är fotograf ska hon fota mig och Lisa inför studenten, ska bli jätte roligt :D
Jag ska snart träffa Elinkorven och sen ska jag till vårat torp.

Så simma lungt in da hood / Hannis


Kommentarer
Becka

Lillasyster!

Det foll ur mitt medvetande att du hade en blogg, sa tack for paminnelsen. Det ar ju helt galet att vi inte traffats pa sa lange! Du har blivit slim och jag en val, blir en harlig aterforening :) Jag langtar efter Spanien duojag, Afrika ar fyllt av drama trots att jag inte vill. Horredu, vad var det for top du hade pa dig ute o dansa!? Du store tid, Hannaboob.

Du har ratt, Marcokommentaren for mig tillbaka till gamla tider :)

Karlek! (PS:Du har glomt kommentera min dagbok din hmmer!)

2010-04-29 @ 19:56:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0