Kulturell vecka må jag säga!


Hanna och jag har haft en otroligt kulturell vecka! 2 av 3 happenings var ofrivilliga men endå! cred!
I tisdags var vi på Nefertiti och såg ett Jazz storband och min personliga favorit i bandet hette Willy Wong! (trodde först att hans instrument hette så) host..
Igår var vi och såg en symfoniorkester och idag var vi på konstmuseum! mycket allmänbildade är vi nu:)

Från kultur till Jobb! Det ringde till mig idag om jobbet som jag har sökt i wait for it.. Uddevalla...hehe så att nu gäller det för mig att smöra mig in hos familjen karlsson och inte skrämma livet ur Hannas lillebror Kaleb. Men banan va jag e glad! jag kanske inte blir arbetslös denna sommaren ändå!:) Pengarna lär ju behövas när jag ska ut i världen!

Så då vet ni var ni hittar mig i sommar;) Das Uddevalla here i come!
//Liskorv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0