I´m going biff


Igår var jag och Erika på boxning som vanligt. Du store tid asså är allt jag säger, igår var Jens inte nådig. Men vi börjar bli riktigt biffiga nu, + att jag börjar kunna ge Kaleb lite motstånd åter igen när vi slåss.

Jag ska försöka bryta min pinsamma mattrend idag. Hela trean har mitt kylskåp bestått utav mjölk, fil och bregott. Till middag har jag ätit: nudlar, fiskpinnar och köttbullar, faktiskt inte okej någonstanns. Så idag ska jag väcka upp husmodern inom mig och göra en spenatsoppa med ägg. Det låter vidrigt I know, men ja tjänar hela 5 vuxenpoäng enligt min mätare så I´m gonna do it.

Jag måste hela helgen vara barnvakt åt våra tre fosterbarn. En uppgift jag inte ser så där jätte mycket fram emot kanske, men men. Ikväll ska jag och klassen på lite fin kultirell symfoniorkester på konserthuset, inte fy & skam.

Chill on the dill ;)

/ Hannis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0