Det går bra nu, kompiz de går bra nu!

Yeah, that's what I'm talking about, JA KOM IN PÅ U-LINJEN :D! Jag satt och skrattade för mig själv igår, jag Hanna karlsson i Åre ett helt år. Hur ska detta sluta? Eller jag är ändå väldigt friluftsaktig av mig så, jag gillar faktiskt att vandra på fjäll osv. Men just den känslan av att ta en latte 1 min bort från skolan, jag gillar de, närmsta latten i Åre ligger väll 5 mil bort typ. Ne men detta blir nog en bra erfarenhet för mig. Mamma är övertygad om att jag kommer träffa en norrlänning och stanna där uppe för gott, men de tror jag knappast.

Jag börjar faktiskt känna mig vuxen nu också. Ja känner mig inte längre beroende av att åka hem varje helg, de e faktiskt gött att vara on my own. Jösses jösses, trodde aldrig jag skulle nå denna punkt!

Ikväll ska jag och lisakorven till Nefertiti för lite härlig tisdagsjazz, nace stuff!




Vuxen??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0