The winner takes it all

Yes, då var de vardag igen. Låt mig berätta hur min morgon startade idag: jag, duktiga jag som alltid går till skolan ca 3 km gjorde inget undantag idag då regnet öste ner. Jag kom till skolan fullständigt dyngvåt, med halva ansiktet täckt av mascara. Jag fick spendera hela min dag i fuktiga kläder - oh ja, svensk höst ge mig mera.

Det blev iaf mycket bättre senare under dagen när jag åkte till en ny kör i härlanda. Vi sjöng jätte bra låtar, Abba, Kristina från Duvemåla & dylikt. Där missade Lisa något minsann :P

Vi söker fortfarande desperat kompare till vårt projektarbete, men det är inte någon som vågar höra av sig :( Do it, do it!

Far väl / Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0